dimarts, 23 de novembre del 2010

Les noves llepolies


La Guàrdia Civil ha detingut un jove de dinou anys per haver venut a un xiquet de huit anys dues pedres de hachís per 15 euros. Després de ser posat a disposició judicial, aquest fill de puta a sigut posat en llibertat.

Decisions judicials com aquestes no em sorprenen. Sembla que els delictes contra la salut dels menuts són menys greus que un pare li fota una bufetada al seu fill per fer una malifeta, perquè a aquest "maltractador" li poden caure tres mesos de presó, per posar-ne un exemple.

El sorprenent és que un xiquet d'aquesta edat, duga eixa quantitat de diners damunt i sobretot que vulga comprar el que per a ell no deuria ser més que un tros d'una merda de gos.

Qui està darrere de tot això?

1 comentari:

  1. La llei de l'oferta i la demanda, sens dubte.

    Jo tinc una cosa, tu vols el que jo tinc a canvi d'una cosa teva que jo vull. Tracte fet.

    Capitalisme salvatge.

    ResponElimina