divendres, 1 de juliol del 2011

Tot està connectat

Jo no crec en les casualitats. No diré que no existeixen, però no n'hi ha tantes com pretenen fer-nos creure. Una casualitat, per exemple, —i també tinc algun dubte— és que un colom se't cague en mig del cap quan estàs traient diners d'un caixer dels que estan dins del banc o que quan començes a dutxar-te te toquen al mòbil quan no sols tindre cobertura. Però hi ha coses que per molt benpensants que siguem, no podem atribuir a cap casualitat. 

En l'última factura de llum que IBERDROLA ens ha enviat, ve un consum estimat de 251 kWh que si us fixeu en l'historial de consum de l'any, és el més baix —última columna—, quan paradoxalment, ja fa un mes que engeguem l'aire condicionat.



Què vol dir això? Molt fàcil, en la següent factura ens cobraran el que no ens han cobrat ara, perquè vindran a prendre la lectura real. Fins ací tot correcte si no fos que açò connecta amb açò:


 que no seria tan emprenyant si no fos per aquesta altra connexió:


  

11 comentaris:

  1. A mi totes aquestes connexions em posen de molt mala llet!

    ResponElimina
  2. Directament, són una colla de lladres! Això de les lectures estimades, sempre s'ho fan venir a favor seu.

    ResponElimina
  3. Doncs amb mi es faran fotre (amb perdó) perquè no tinc aire condicionat... oeee oeee oeee

    Mira, per fi tinc un motiu d'alegrar-me de no poder posar-lo... és el que té ser pobre :-)

    ResponElimina
  4. Completament d'acord amb la Carme: Són una colla de lladres!!

    ResponElimina
  5. Casualitat cap ni una, sempre busquen la manera de treure més profit de nosaltres, som com una vaca que no es cansen de munyir.

    ResponElimina
  6. Cornuts i pagar el beure... com sempre o com diu aquell, se'ns pixen a sobre i diuen que plou.

    Paro que ja m'estic irritant.

    ResponElimina
  7. Els seus rebesavis eren lladres de camí ral, ara ens roben des dels seus despatxos. La llàstima és que als seus rebesavis els podies deixar anar un cop de trabuc i a ells no :(

    ResponElimina
  8. ens roben des de tots cantons....hauríem de tornar a encendre espelmes ( però no ho diguem gaire fort que encara vindrà un boom espelmari!)

    ResponElimina
  9. Quins cordons!! I per a què ha servit el TUR si se l'han passat pel folre? Que no fem prou esforços mantenint-nos vius i sarcàstics, que a més els hem d'agrair aquestes mesures?! Callo, que em puja la pressió...

    ResponElimina
  10. Gràcies a tots i perdoneu-me el retard, tinc la faena amuntegada.

    Vida
    . Em sap greu, no era la meua intenció.
    Carme i McAbeu. Són lladres però emparats per la llei.
    Assumpta. Eh!, no cregues que nosaltres per a poder pagar l'instal·lació no podíem fer-lo servir, "...ho hem gastat tot en la sembra i ara no podem regar."
    maijo. I molt!
    XeXu. A mi ja em queda poca llet, i la que em queda és de la mala.
    El porquet. Insistisc, no era la meua intenció.
    Alyebard. Ah!, no es pot fer això?
    Elfreelang. Si continua pujant l'electricitat, sens dubte que acabarem amb espelmes.
    cantireta. Sóc un ignorant, què és el TUR?

    ResponElimina