diumenge, 23 de desembre de 2012

Cas estrany

Els sociòlegs encarregats d'estudiar el cas, mai no arribaren a esbrinar per què les campanyes publicitàries de les companyies telefòniques d'aquell país, en què es tractava els consumidors com imbècils, tenien tant d'èxit en una societat tan preparada.

11 comentaris:

  1. Cada poble té el govern que es mereix, cada consumidor té el publicista que es mereix.

    ResponElimina
  2. Ves a saber si la societat d'aquell país --incloent-hi els seus sociòlegs-- no era tan "preparada" com semblava...

    ResponElimina
  3. Potser és que no tenien competència.

    ResponElimina
  4. Estic amb l'Alfred! Tots plegats devien ser uns inútils!

    ResponElimina
  5. Potser és que les altres companyies encara eren pitjors...

    ResponElimina
  6. realment un misteri! per cert que tinguis uns dies de festes molt bones en bona companyia i amb tot allò que et faci feliç!

    ResponElimina
  7. Era publicitat de les companyies telefòniques o tan sols eren senyals de fum! Bon nadal!!!!

    ResponElimina
  8. Tinc comprovat que hi ha gent que li agrada que el tractin com un imbècil. Molt bo!!

    Que passis unes molt bones festes, Jp!!

    ResponElimina
  9. Quan més preparada està la societat, més imbècil és. No falla.

    ResponElimina
  10. Potser no estava tant preparada com es pensava aquesta societat...
    Bones Festes!

    ResponElimina
  11. Si tens un fill tontet que faça publicitat.

    ResponElimina