dimecres, 29 de gener del 2014

Part de crisi

Tota precaució era poca, els seus incansables perseguidors no li donaven treva. No tenia domicili conegut i mai no passava dues nits en un mateix lloc. Però tot això no va servir de res, un dels "brossa", envejós el va denunciar i els agents econòmics el van enxampar. Era l'últim contracte indefinit que heroicament encara resistia al país. A l'endemà, per la ràdio, s'escoltava el part diari de crisi: "En el dia de hui, captiva i liquidada la contractació fixa, han abastat els mercats financers els seus últims objectius econòmics. La crisi ha acabat."

18 comentaris:

  1. Aquest escrit em sembla una part de '1984', segur que no l'has tret d'allà?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fred, fred... has de tirar més enrere... i no buscar en la ficció sinó en la realitat... brrrrrrr...

      Elimina
  2. Ai, ai. Un cop més, la realitat és massa propera.

    ResponElimina
  3. Aquest era un supervivent... pobre, jo també trobo que la realitat és massa, massa propera...

    ResponElimina
  4. En comptes de VICTOR, escriuran £€$¥

    ResponElimina
  5. Uff quin mal rotllo... si que fas por de vegades

    ResponElimina
  6. Sí, sí, mal encaminat no vas... espero que no sigui premonitori

    ResponElimina
  7. ben trobat ......no m'estranyaria gens....anem a mal borràs

    ResponElimina
  8. Contractes indefinits, herois anònims...

    ResponElimina
  9. Magnífic! veritablement no tinc paraules, només dir-te que si la crisi és la victòria del deliri del discurs capitalista ficat a sistema estem aviats, senzillament no podrà ser.

    Vicent

    ResponElimina
  10. Pel que dius més aviat la crisi acabaria de començar.

    ResponElimina
  11. M'amagaré ben amagada per si un cas ... no m'heu vist :)

    Aferradetes i bon dilluns!!

    ResponElimina
  12. Fa por... igual que a la versió original, guanyen els dolents... Tardarem 40 anys a sortir-ne?

    ResponElimina