dijous, 26 d’abril del 2012

De verdures, vitamines i ajustos

“Aunque no nos gusten, debemos tomarnos las verduras. Porque solo así tendremos las vitaminas suficientes para crecer”. D'aquesta manera tan didàctica com si es tractara de xiquets, explicava el conseller d'economia Máximo Buch la conveniència de tots els ajustos que està fent el govern, millor dit, que ens està fent el govern.

Seguint amb estil metafòric i deixant d'una banda els gustos alimentaris de casdascun -a mi particularment m'agraden molt les verdures- hauriem de dir-li al conseller, que al País Valencià ja duem una bona temporada menjant només que verdures, sense experimentar cap creixement. S'han malbaratat molts diners públics, que haurien d'haver-se destinats a una alimentació més equilibrada i més universal, en grans compres de marisc, i del car, per al gaudi d'uns quants que ara volen fer-nos creure que no han tingut res a veure amb aquesta disbauxa.

No es preocupe senyor conseller, una vegada més, els valencians farem de la necessitat virtut i presumirem de la nostra particular dieta mediterrània.

I ara volia fer una reflexió. Com que, segons sembla, estarem una altra bona temporada amb aquesta dieta i veient la proliferació  de verduleries em faig la següent pregunta: no seran els polítics i els bancs de totes totes innocents i els paquis els vertaders culpables de la crisi?

7 comentaris:

  1. A mi personalment no m'agrada gens la verdura, i la veritat és que passo d'obligar-me a menjar-ne per tal que els polítics i banquers, es puguin afartar de vedella i txurrasco. Si tant ens volen imposar carbassons i albergínies, a mi se m'acudeixen altres coses que podem fer amb elles...

    ResponElimina
  2. Aha! Has descobert la misteriosa proliferació vírica dels verdulaires de pell bruna! Sabia jo que amagaven alguna cosa. Ens volen omplir de fibra fins al monyo! Així després podrem cagar-nos amb tot i amb tothom sense por de patir restriccions.

    ResponElimina
  3. Per aquí també creixen en progressió geomètrica les botigues de fruites i verdures? Jo, a la vora de casa, i sense comptar el Mercadona, en tinc cinc o sis. No entenc com poden viure totes!

    ResponElimina
  4. Es pensen que si ens ho expliquen com si fóssim criatures ho entendrem millor... però la veritat és que el que fan, no s'ho creu ni un nen!

    ResponElimina
  5. A mi si que m'agraden les verdures, però sempre menjar el mateix plat cansa.
    Estic d'acord amb en XeXu que se'ns ocorrerien moltes coses per a fer-los amb els carbassons...

    ResponElimina
  6. És veritat, cada dia hi ha més fruiteries, verdoleries i paquis, i més gent vegetariana o vegana. Tinc molta pooor!!

    ResponElimina
  7. Quan puguis, passa't pel meu blog. Hi tens un petit detall.

    Verdura?. Ecs.

    ResponElimina