dilluns, 9 d’abril del 2012

Lleugers canvis

L'altre dia vaig escoltar a la ràdio un anunci de Loterias que diu més o menys:

"La meua dona està enfadada i jo li pregunte què li passa. Ella respon...(es fa un silenci). Res. Doncs a això em dedique jo, al no-res més absolut, i a això et podràs dedicar tu si guanyes el gordo de la primitiva. Si somnies, loteries."

Si duguérem al cinema aquest missatge, hauríem de posar-lo en una pel·lícula pertanyent a la ciència-ficció o al cinema fantàstic que són dos gèneres que m'agraden. Tanmateix, m'agradaria més posar-lo més en una pel·lícula del gènere dramàtic i més concretament dins del moviment neorealista, però caldria fer uns lleugers canvis per tal de no enganyar els seguidors d'aquest gènere. La cosa quedaria més o menys així:

"La meua dona està enfadada i jo li pregunte què li passa. Ella respon...(es fa un silenci). Res. Doncs això és el que m'ha tocat mai a la loteria, el no-res més absolut, i això és el que te tocarà a tu amb tota probabilitat si jugues al gordo de la primitiva. Si somnies, desperta!"

9 comentaris:

  1. Podries haver afegit que el tio no fa res perquè l'han fet fora de la feina per les retallades, i que jugant a la loteria no canviarà pas la seva situació.

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada més la teva versió, segur, que no pas l'autèntica... :)

    Si somies, desperta! Si hem de confiar el la loteria, malament rai!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara, amb la crisi la gent està jugant més i perdent més, clar.

      Elimina
  3. La claves força... és una llàstima, ja podria tocar sempre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haurien de formular de nou la teoria de la probabilitat. Recollirem signatures.

      Elimina
  4. La meva mare sempre diu "Si jugues per necessitat, perds per obligació"...

    Tot i així jo, que mai jugo a la loteria, si que faig alguna travessa i, cada setmana somio i reparteixo milions... però cada setmana desperto :-(

    Bé, la passada vaig encertar una de 10. Era una travessa de tres columnes. Preu: 1,5 Eurus. Premi: 3,10 Eurus.

    Eeeeei, quina sort, eh? :-DDD

    I aquesta setmana tinc una altre de 10 (amb la "X" del València i tot encertada), una travessa de dues columnes. Preu: 1.00 Euru. Premi... encara no ho sé ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però Assumta, com va a guanyar el València si li poses una X.

      Elimina
    2. Jotapé, van empatar a zero, fill meu :-)

      Per cert, que ja s'ha fet l'escrutini i ja sé que cobraré: 2,53 Eurus...

      Ei, poc a poc, eh? Mica a mica s'omple la pica...

      Elimina