La campanya publicitària no estava tenint gaire èxit. No feia semblar els possibles consumidors del producte suficientment idiotes, i aleshores, molts d'ells no s'hi sentien identificats.
Passa amb la poesia i amb la literatura, que no fa que els normals, o els normòpates, aquells homens freds que només veuen el que tenen al seus nassos, no fa que aquests homens l'aprecien, només és cosa de bojos i per tant molt arraconada o arraconades totes les humanitats fins una altra època on les lleis del mercat els hi identifiquen. Cosa impossible, certament, fer identificar-se tothom, però a la que hem d''aspirar.
No oblideu que les agències treballen a diferents productes i diferents clients, i sovint una publicitat adreçada a un target té per objectiu complementar l'adreçada a un altre target que es creu diferent.
Ostres, ostres, ostres... entre el post i els comentaris, ara no sé si som tots idiotes, si ens hi veuen, si ens ho volen fer creure o si ens volen fer sentir diferents... la publicitat sempre m'ha fet mandra, no m'hi fixo gaire, la veritat. La pateixo i prou.
Un post encertadíssim cent per cent... Hi ha cada anunci que sembla que ens prenguin per imbècils, tant pel contingut com per la forma... patètics!! Ara m'hi has fet pensar, en podria fer un post :-))
Lamentable la idea que alguns publicistes tenen dels clients, i més lamentable encara, que a vegades l'encerten.
ResponEliminaPassa amb la poesia i amb la literatura, que no fa que els normals, o els normòpates, aquells homens freds que només veuen el que tenen al seus nassos, no fa que aquests homens l'aprecien, només és cosa de bojos i per tant molt arraconada o arraconades totes les humanitats fins una altra època on les lleis del mercat els hi identifiquen.
ResponEliminaCosa impossible, certament, fer identificar-se tothom, però a la que hem d''aspirar.
Vicent
massa complicat, millor fer servir la noia desempantanant que mai no falla ;)
ResponEliminadespampanant, PONS, despampanant ;-))
EliminaS'ha possat nerviós pensant-ho.
Eliminame l'apunto per la gastroteca! Gràcies, pons! :-))
Eliminaes el corrector que em juga males passades xD
EliminaVols dir que algú pot sentir-se identificat amb qualsevol dels anuncis que fan? ... I el que és pitjor, els publicistes ens veuen així?
ResponEliminaAferradetes!! :)
No oblideu que les agències treballen a diferents productes i diferents clients, i sovint una publicitat adreçada a un target té per objectiu complementar l'adreçada a un altre target que es creu diferent.
ResponEliminaOstres, ostres, ostres... entre el post i els comentaris, ara no sé si som tots idiotes, si ens hi veuen, si ens ho volen fer creure o si ens volen fer sentir diferents... la publicitat sempre m'ha fet mandra, no m'hi fixo gaire, la veritat. La pateixo i prou.
ResponEliminajo m'hi emprenyo, perquè per més que miri l'anunci d'estrella damm a mi no em passa mai
ResponEliminaHauran de buscar publicistes més idiotes, que entenguin què vol la gent com ells...
ResponEliminaUn post encertadíssim cent per cent... Hi ha cada anunci que sembla que ens prenguin per imbècils, tant pel contingut com per la forma... patètics!! Ara m'hi has fet pensar, en podria fer un post :-))
ResponEliminaO potser volen que no ens considerem prou idiotes per identificar-nos-hi i se'ns infli una mica l'ego mentre recordem per sempre més la seva marca.
ResponEliminaA mi em passa una mica com el Joan amb Estrella Damm, fa rabieta, eh?? (ara no sé si sóc idiota o no)
ResponEliminamolt bona aquesta! jo crec que en pot trobar molts que els agradi l'anunci
ResponEliminaS'ha de tenir molt en compte amb el perfil del possible consumidor. Fer publicitat mitjanament intel·ligent pot ser un handicap.
ResponEliminaDels de detergent. Jo en vull un per a mi. I que ma veïna se moro d'enveja ;-)))
ResponElimina