dilluns, 4 de març del 2013

Perill d'extinció

El ministre Fernández Díaz en el seu temps d'oci, que deu ser molt, es dedica a reflexionar sobre temes sociobiològics. Fruit d'aquestes reflexions ha arribat a la conclusió de que el matrimoni gay no ha de tenir la mateixa protección per part de l'estat que el matrimoni heterosexual perquè no garanteix la pervivència de l'espècie humana.

Una brillant conclusió pròpia d'un ministre amb estudis, de la qual en trauré una altra: no seria aquesta la causa de l'extinció dels dinosaures? I si fou així, com és que no es van extingir tots?

5 comentaris:

  1. El mariconeig juràssic? Sí, crec que al Red Tube he vist algun vídeo sobre el tema.

    ResponElimina
  2. jo posaria al tal Fernandez a quatre potes i una bona fila de trempats darrera seu.....les teories sempre s'han de provar, i qui millor que el seu mentor.

    ResponElimina
  3. Molt agut! Jo te'n diré una altra, encara que el teu apunt final em sembla insuperable. Però si el que li preocupa ñes preservar l'espècie, em sembla que nosaltres, amb individus com ell, no sabem si volem continuar o extingir-nos.

    ResponElimina
  4. és més.... crec que sol haurien de permetre els matrimonis homosexuals per garantir l'estancació de l'espècie, que ratllem la superpoblació ja!

    ResponElimina
  5. Aquest final és insuperable, Jp!

    Jo crec que fora molt millor, per a tothom que ens extingíssim, d'una punyetera vegada.

    ResponElimina