dijous, 28 de març del 2013

Treball

Treballava tant que no es guanyava la vida, se la perdia.

13 comentaris:

  1. Doncs hi ha molta gent que està fent salut, passen del 25% i diuen que pot arribar al 27.

    ResponElimina
  2. Avui la claves noi, hem de treballar per poder viure, però capficar-se mai, si no no vivim ni res.

    ResponElimina
  3. Per la vida es perd la vida, diuen.

    ResponElimina
  4. Fins i tot diuen que alguns cobren i tot per treballar. Coses increïbles d'aquest món.

    ResponElimina
  5. Quan torni a prendre gust a les vacances, la trobarà. :)

    Aferradetes!!

    ResponElimina
  6. S'ha de treballar per viure i no viure per treballar. No val la pena!

    ResponElimina
  7. si la perdia,
    ni era pel tant.....
    ni era per treballar.
    y si no se la guanyava,
    Tampoc.

    ResponElimina
  8. La meva sogra sempre deia un refrany que em feia molta ràbia quan era jove... "Per la vida es perd la vida" Jo m'hi revoltava, treballar no és "la" vida, només és una part necessària, però una part.

    Jo penso que hi ha molta gent que perd la vida treballant.

    ResponElimina
  9. La Carmeta m'ha passat al davant, la meva mare també ho deia això de"per la vida es perd la vida"...
    Hauriem de treballar l'imprescindible per poder viure, no viure per treballar...

    ResponElimina
  10. Això, a vegades, és massa real... ufff

    ResponElimina