dimecres, 4 de juny del 2014

Abans i després

L'esdeveniment de dilluns passat va posar els marcadors d'actes, públics o privats, a zero. A dos dies d'allò, i abans de perdre el compte, convé pegar-los una miradeta:

  • Hui, el rei ha fet el seu primer discurs després de que va anunciar la seua abdicació.
  • Hui, el príncep presideix el seu primer acte públic després de l'abdicació de son pare.
  • Hui, Duran fa un dels seus canvis de postura ad hoc,  per primera vegada després de l'abdicació del rei.
  • Hui, quan m'he llevat, he anat al bany. Hi he fet —perdó per la cruesa— les meues segones deposicions —de moment vaig guanyant—. 

11 comentaris:

  1. Jo porto dos Casos típics publicats després de l'abdicació i sense despentinar-me...

    ResponElimina
  2. Jo crec que surts perdent, segur que ells l'han cagat més en tot aquest temps, des de dilluns.

    ResponElimina
  3. He, he, he... M'heu fet riure tots tres...

    ResponElimina
  4. jajjjaja no hi ha com una bona rialla després de l'abdicació ... i abans també!

    Bona tarda nins i nina!
    :)

    ResponElimina
  5. A banda de les necessitats que citeu, físiques o literals, hi ha a qui li han entrat ganes de (i també demano perdó pel vulgarisme) "rujar"

    Fita

    ResponElimina
  6. Esteu molt escatològics avui! Deuen ser els efectes secundaris de l'esdeveniment...

    ResponElimina
  7. Però pensa que ells també en fan i són "reials", he, he...

    ResponElimina
  8. Però diuen els elitistes i classificadors que sempre el primer és més important que el segon i de vegades, em remet al futbol, un segon lloc no és res.

    Vicent

    ResponElimina
  9. Llàstima de no fe les deposicins damunt d'ells. Series el rei

    ResponElimina