dilluns, 9 de juliol del 2012

La visita


En una ocasió vam tenir la visita d'una cunyada que vingué a passar uns dies a casa. Deia que un antic nuvi seu, millor dit, el fantasma d'ell, l'estava assetjant, la qual cosa no era d'estranyar pel ressentiment que li deuria tenir a aquesta dona. Un dia que feia molt de vent, ella es va encabotar en fer-li una foto d'aquestes que es fan al capvespre, en què el model alça una mà i sembla que hi aguanta el sol. Per enquadrar la foto, va fer-lo retrocedir amb la desgràcia de que el xicot va caure pel penya-segat. Total per a res, perquè la foto va eixir moguda i l'efecte del sol sobre la mà no semblava real.

La meua cunyada va pensar que si estava acompanyada, aquest esperit la deixaria en pau. Sembla que va ser així perquè durant tota l'estada amb nosaltres, no va tornar a parlar de l'assumpte. Però, jo crec que va ser perquè el fantasma va trobar més distret emprenyar-me a mi, sabedor del meu caràcter irritable. Tan bon punt va arribar a casa, que van començar els fenòmens paranormals, com ara, les cerveses es canviaven de lloc a la nevera, el comandament de la tele desapareixia, sense saber per què es canviava la temperatura de l'aire condicionat... Jo dissimulava i feia com si no passara res, no sé si per respecte al difunt o per la por que em feia que la cosa empitjorara.

Després de dues setmanes la cunyada va marxar pensant que ja no tornaria a ser molestada, jo no n'estava molt segur perquè del que no hi havia dubte, és de que l'esperit de l'infortunat se'n va anar amb ella, ja que les coses a casa, immediatament, van tornar a la normalitat.

10 comentaris:

  1. Molt bo!! (No el pengis a relats, són una colla de cafres)
    Petons, xiquet.

    ResponElimina
  2. JOTAPÉ, és boníssim!! però molt, molt, molt bo!!! :-)))

    Per cert, com està ara la cunyada? I el fantasma? I les cerveses? I l'aire condicionat?

    ResponElimina
  3. Hahahaha és que és tan bo!!!

    "Per enquadrar la foto, va fer-lo retrocedir amb la desgràcia de que el xicot va caure pel penya-segat. Total per a res, perquè la foto va eixir moguda i l'efecte del sol sobre la mà no semblava real."

    :-DDD

    ResponElimina
  4. Jo crec que la cunyada es mereix una foto amb el sol just al voraviu d'un penya-segat....això si, amb un matalàs a sota...amb un que prengui mal n'hi ha prou.
    No suporto que les cerveses es moguin de lloc

    ResponElimina
  5. Feres un alè quan va marxar, oi?
    Si la visita dura més temps no se sap que més coses s´haurien mogut...ufff!!

    Boníssim JP...nanit!

    ResponElimina
  6. Crec que hi ha cunyades que es mereixen alguns fantasmes assetjadors... i no ho dic pas per ningú, no! :)

    M'has fet riure de nou, Jp! :) gràcies i bona nit!

    ResponElimina
  7. El fantasma va fer vacances també del seu assatjament, i ara l'assatjat eres tu, però no sé si pel mateix tipus de fantasma. Jo també he rigut amb el fragment que diu l'Assumpta.

    ResponElimina
  8. Com es que deixes entrar les cunyades a casa?

    ResponElimina
  9. Vés per on, jo em pensava que la cunyada marxaria i et deixaria l'hoste a casa!

    ResponElimina
  10. Ui, aquests fantasmes solen tornar. Segur que es cansa de la cunyada i et ve a fer una visita aviat. M'ha agradat molt!

    ResponElimina