divendres, 16 de març del 2012

La gota que va vessar el got

Hui no estic per a ningú. Estem en falles i m'han llevat les ganes de diversió. Passe per que hàgem arribat als cinc milions d'aturats, que els hagen abaixat el sou als funcionaris, que apugen el preu de la gasolina, de l'aigua, de la llum, que apugen també l'IBI i l'IRPF, que la policia apallisse els estudiants per defensar-se legítimament dels insults, la reforma laboral, etc... perquè, en definitiva són mesures que s'havia de prendre pel bé comú. Però, ¿ quina necessitat hi havia —i aquesta és la gota que ha vessat el got— de que ara, a sobre, em lleven del lloc als consells d'administració —als que pertany només per prestar un servei a la comunitat— de les empreses públiques que volen tancar?, per ací no passe.

8 comentaris:

  1. Avui Jp, estic dubtant si ric com sempre... o ja ploro directament! ;)

    Una abraçadeta, ni que sigui per consolar-me

    ResponElimina
  2. Em sembla que al got ja fa dies que li cauen gotes per tots costats.

    ResponElimina
  3. No diguis que ens faran fora dels Consells d'Administració!!! I ara què faré? Hauré d'anul·lar el viatge de tres mesos al Carib... o renunciar a la nova col·lecció de joies de les que ja m'havia encapritxat? Ostreeeeeeeeeeeeees!!!

    ResponElimina
  4. Si l'aigua vessa del got vigila! a veure si es mullaran les falles i no es podran encendre! Bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. Si és que no hi ha dret, Jp. Què vindrà després? Subhastar cotxes oficials? Això, amb Paco, no passava, que hi havia un respecte i un saber estar que s'està perdent... Salut i bones falles!

    ResponElimina
  6. Ho haveu vist?? Hi ha coses que no es poden tolerar; no senyor, per aquí no hi passo! Fora del consell d'administració? si home, què s'han pensat aquesta gent?

    ResponElimina