dissabte, 30 de juny del 2012

Al pa, pa i al vi... uns taquets de pernil

Ahir el president de la CNMV, referint-se a les quotes participatives de la CAM, que van subscribir 50.000 estalviadors, per la qual cosa perderen el 100% de la seua inversió, va parlar de que hi havia "mucha evidencia de que ha habido una práctica importante de mala comercialización", és a dir l'estafa de tota la vida. A l'emprenyament i indignació de tota la gent estafada, li va dir "un mal sabor de boca generalizado". I al mateix objecte de l'estafa, el va nomenar "instrumento financiero complejo".  M'encanten aquestes genialitats.

No em direu que tots aquests jocs florals, no ens fan la vida més suportable i distreta. No cal més que agafar un diari i passarem uns moments de diversió inoblidables. Ara, això sí, no podrem evitar un cert efecte rebot. No res.

Tot això m'ha animat i no em puc estar de proposar algunes floretes que no són tan bones com les esmentades, però que també tenen la seua elaboració:
  • Senyoria, jo no la vaig matar, només li vaig reduir el seu metabolisme basal a zero.
  • No has caigut perquè jo t'haja espentat, sinó perquè el teu centre de gravetat s'ha situat fora del teu cos.
  • No és que t'acomiadem, el que passa és que per necessitats de reestructuració del compte de resultats de l'empresa t'has vist abastat per un expedient de regulació d'ocupació.

5 comentaris:

  1. No tenen vergonya!! què creuen que empimpollant la realitat ens ho empassarem? o ja no sé si pensar, que ens veuen amb cara de gilipolles i estàn convençuts de que sí ho som!

    Uns bessets i bon dissabte Jp!!

    ResponElimina
  2. A mi aquestes coses em posen molt de mala llet, colla de fills de puta (ho sento...)! Perquè no diuen les coses pel seu nom? Perquè no els diuen lladres? Perquè no els diuen males persones i estafadors de merda que s'han aprofitat de la bona voluntat de la gent? En definitiva, perquè no estan tots a la presó? Ah!, no perdó, a l'hotel amb tot pagat?

    ResponElimina
  3. Hi ha moltes maneres de dir cabron i fill de..... També

    ResponElimina
  4. :( no sé què més podria dir! :(

    ResponElimina