dissabte, 16 de juny del 2012

In vitro. Relats conjunts

Aquesta és la meua participació a la proposta de Relats Conjunts.

-Ha arribat el moment d'implantar els embrions a l'úter de la mare. Heu observat alguna anomalia?
-Cap anomalia, doctor. Però alguna cosa em diu que aquesta dona no tindrà un embaràs fàcil i la posterior criança dels fills tampoc no ho serà, des de la fase embrionària ja apunten maneres. Veja-ho vosté mateix, duen una setmana de vida i ja han organitzat un botellot.


Keith Haring. Artista i activista social, 1958-1990, Estats Units

16 comentaris:

  1. Hahahahaha quines criaturetes més precoces!!! :-DDD

    ResponElimina
  2. Aquests quan neixin i hagin d'estudiar, res de res, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llavors ja hauran madurat i s'hauran tornat seriosos i responsables... i "que les quiten lo bailao" :-DDD

      Elimina
  3. El primer que llegeixo és el teu boníssim! sempre em treus un somriure i una bona riallada! gràcies!

    ResponElimina
  4. Quan comencen de tan petitons, la cosa no pinta gens bé. ;-D

    ResponElimina
  5. Tantes indicacions que es donen a les futures mares, més val que a aquesta la vagin prevenint del que li ve a sobre...

    ResponElimina
  6. Però, però, l'alcohol els ha d'arribar via cordó umbilical, no? Ja ho diuen que els plats s'assemblen a les olles.

    ResponElimina
  7. I la mare...què em dieu de la mare??
    Pooooobre maaaaaaare!!

    ResponElimina
  8. Estic amb la lluna, pobra mare!!! I en tindrà cinc de cop i d'aquest model??? Ja es pot anar calçant, hehe. Molt divertit :))

    ResponElimina
  9. hehehe!! abans d'hora i ja han organitzat una revolta! sí que apunten maneres sí... però pobra mare!!! jo crec que li haurien d'haver explicat abans!!!

    ResponElimina
  10. Jo provaria de canviar de ginecòleg.
    Bon relat humorístic.

    ResponElimina
  11. Ja he rigut amb el certificat perifràstic... i ara amb el botellón embrionari.

    Ets genial, Jp! Jo no me'ls deixaria pas implantar... he, he, he

    ResponElimina
  12. M'has fet riure!! imaginant la mare prenyada de 9 mesos! felicitats!

    ResponElimina
  13. les ecografies seran per enviar-les a la premsa rosa

    ResponElimina
  14. La que li espera a la mare, se les haurà de veure de tots els colors.

    ResponElimina