divendres, 22 de juny del 2012

La jubilació

En Jordi ens fa una proposta que jo volia deixar passar,  però sense saber per què ni per què no i vistes les aportacions d'altres, crec m'he ficat en un alberginar i ara veurem com n'isc. En fi, allà va:


Lluny són els dies de glòria,
era volguda i desitjada,
ara per una cabòria
m'ha fotut una putada.

Per culpa de la sequera,
diu que sóc poc ecològica.
I que siga una banyera
un obstacle, no té lògica.

A més, diu que sóc matxutxa!!,
que el millor serà canviar-me
per un jove plat de dutxa.

Entre tanta restricció,
com un gerro d'aigua freda,
em cau la jubilació.

11 comentaris:

  1. hahaha ostres, molt bo!! I quina pena això de la jubilació de la banyera. Espero que no sigui veritat, perquè de tant en tant ve de gust omplir-la i estar-s'hi una estona llaaaaaarga relaxant-se!

    Moltes gràcies per participar-hi! Al final t'ha quedat una obra d'art, tu que tenies tanta por!!

    ResponElimina
  2. home crec que amb el jerro d'aigua freda podem anar canviant de dret la banyera....doncs en tindrem molt sovint

    ResponElimina
  3. Espero que això no sigui una premonició pel blog d'en Banyeres... jo d'ell em posaria en remull...

    ResponElimina
  4. Quina gràcia!! :-DDD

    L'altre dia la meva germana es queixava i deia que no entenia perquè tothom es canvia les banyeres per plats de dutxa!! Però ja veig que és cosa comú!! :-DDD

    Ànim, banyera!! hehehe

    ResponElimina
  5. Encertat sonet. Felicitats, el sonet és pebrat i difícil en la rima.
    Signat: la filòloga de guàrdia.

    ResponElimina
  6. Molt i molt bo!
    Us ho diu una que no en té i que la somia molt sovint.
    Si algú vol jubilar la seva, que me la enviï a casa ;)

    ResponElimina
  7. Ostres! i el meu comentari on ha anat a parar?

    Aix ja no sé que deia... devia dir, com sempre, que em fas riure. :)

    Un poema la mar de xulo que t'ha quedat! Bona revetlla!!!!

    És el teu sant? Jp? Felicitats!!!

    ResponElimina
  8. Anima't, que encara no t'han donat la baixa definitiva.

    ResponElimina
  9. Vénen mals temps per les banyeres.

    ResponElimina