dijous, 21 de juny del 2012

L'agenda

—L'agenda!... No trobe l'agenda... no sé què tinc hui. Era G8, G20, Rio +20, potser ECOFIN?... No!, crec que EUROGRUP... Però no estic segur. Estic perdut!... Déu meu, ajuda'm!... Déu meu!!!
Desperta, Miquel! Desperta! Que estàs tenint un malson.
—Que he perdut l'agenda, Vicenta. Que no sé que tinc per a hui.
Doncs mira, has d'anar a l'INEM a renovar la targeta de l'atur. Ah! i després quan tornes, entres al Mercadona i compres paper de vàter que ja en queda poc.

5 comentaris:

  1. no se si es més important el paper o l'inem

    ResponElimina
  2. Somnis de grandesa... només els poden acomplir uns pocs.

    ResponElimina
  3. haha, així no era un malson en realitat!

    ResponElimina
  4. Millor exercitar una miqueta la memòria, tanta agenda, tanta agenda i s'oblida sempre el contingut. Moltes reunions anotades en milions d'agendes i, al final, és tota la feina que s'ha fet ... anotar-ho a l'agenda!
    I aquest bon home no necessita agenda, ja té qui li recordi el que ha de fer;)

    Bon dia!!

    ResponElimina
  5. Tantes sigles...tan poc senderi...i la realitat, crua!

    ResponElimina