dilluns, 11 de juny del 2012

Digueu-me somiador

Aquest cap de setmana han anat els esdeveniments tan ràpids que amb prou feines he tingut temps per a pensar-hi. La veritat és que he perdut molt de temps tractant de saber si això que havíem aconseguit era un rescat, un préstec en condicions immillorables, la grossa del Euromillones o la fava del tortell.

Hui dilluns, veient l'assumpte des d'una perspectiva més amplia, comence a veure alguns efectes positius que aquests diners que arriben i que recapitalitzaran els bancs, tindran sobre nosaltres, i quan dic nosaltres no vull dir tots com diu en Rajoy, sinó nosaltres. Com que no m'agradaria crear falses expectatives en ningú i que després em critiqueu si m'equivoque, hauré d'esperar a les anàlisis d'altres experts per a establir les conclusions definitives. Però, seria d'un optimisme molt agosarat pensar que enguany que els bancs tindran dinerets, tornaran a regalar-nos un calendari per nadal?

12 comentaris:

  1. ...i amb molta, molta sort, potser uns paraigües per aguantar el ruixat que ens espera!!...això depèn del banc on tinguis els calerons, jo com cap em veu el pèl, doncs ni el calendari ;)

    Bon dia!

    ResponElimina
  2. Sí que ets optimista, sí, xiquet!

    Ara que tenen calerons, crec que han decidit que els diners dels calendaris... se'ls repartiran els accionistes a final d'any.

    No? que m'ho invento? potser sí... o simplement deducció lògica...

    ResponElimina
  3. Jo no vull un calendari... vull una agenda!! :-))

    Ai... però... si jo no tinc estalvis! En què estava pensant...

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje...tu com jo, sota una rajola i de tant en tant, molt de tant en tant ... hi crien teranyines!! ;)

      Elimina
    2. No, no... que jo no tinc ni rajola!! (ni mitjó) Snifff...

      Elimina
    3. Pobrissona...au va, et deixo la meva, però no ploris que plorem les dues!!

      Elimina
    4. Espera, que trec els cinquanta cèntims per posar-los al costadet dels teus ;-))

      Elimina
  4. Quan t'han donat un calendari a tu? Ets un afortunat! Jo no recordo que m'hagin regalat mai res, així que si em donen un calendari aquest nadal per mi serà tota una novetat!

    ResponElimina
  5. el calendari et surtirà per un ull de la cara, que no et podràn arreglar al CAP del teu poble per les retallades...

    ResponElimina
  6. Jo estava pensant en demanar una vaixella nova amb el catàleg de punts, però em feia por que me l'enviessin d'un sol us, i a sobre, no reciclable. Creieu que ara per ara tindré més sort?

    ResponElimina
  7. No hi confiïs. Per si de cas, ves-lo fabricant a mà...

    ResponElimina
  8. calendaris, agendes, boligrafs.... aquest Nadal ens farem pols!!

    ResponElimina