divendres, 9 de setembre del 2011

Bona ratxa

Al vidre de la finestra del quiosquet es reflectia nítidament aquell somriure desdentat comprovant els resultats. Es confirmava la bona ratxa, la sort havia tornat. Per segona vegada en una setmana, li tornaven els diners del cupó de l'ONCE.


Fora de carta:
Hui, aquest blog fa el seu primer aniversari. No he organitzat cap festa, perquè, malgrat que en tinc dret segons els d'Ikea, tinc espatllat l'ànim i m'han dit al servei tècnic que hui vindrien a arreglar-lo, i els estic esperant. Però vull agrair-vos a tots el que us hàgeu passat per ací al llarg d'aquest any, sou els veritables culpables d'aquest aniversari.

13 comentaris:

  1. Vaja, un anyet està molt bé, confiem que els ànims vagin en concordança amb la celebració. Moltes felicitats.

    ResponElimina
  2. Però JP!! Admet que t'has inspirat en la meva travessa de 10 encerts i els 2,29 eurus que vaig cobrar!!... aaaaggghh!! sí, aquestes bones ratxes són terribles... Espero que no es desanimi (pobre home... jo m'imagino que és el mateix i que això és un relat per fascicles)

    Moltes felicitats pel teu 1r anyet!! Tens un molt bon blog!! :-D

    (Vaig a veure si trobo les instruccions per arreglar ànims, que això no pot ser!)

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats pel primer any! Crec que en faràs molts més, perquè hi tens molta traça i estem prou enganxats a llegir-te.

    Pel que fa als ànims... a veure si el servei tècnic ho arregla ràpid. Mentrestant una abraçadeta reconfortant, t'aniria bé?

    ResponElimina
  4. Per a molts anys i moltes entrades! i que els de l'IKEA arribin aviat!

    ResponElimina
  5. Un somriure desdentat que somriu amb l'idea de tornar a sommiar.
    Enhorabona per l'aniversari, que en siguen molts més els textos que hi pugam llegir! :)

    ResponElimina
  6. felicitats!! i per molts anys més!

    ResponElimina
  7. Espero que a aquesta hora ja hagin aparegut els operaris que t'havien d'arreglar l'ànim... i que hagin fet bé la seva feina.
    Moltes felicitats pel primer blogversari!!

    ResponElimina
  8. Crec que, a pesar dels suecs ( no pas els de la teva terra, ep! ), has de celebrar que els que som aquí volem que continuïs. Una abraçada!

    ResponElimina
  9. Com passa el temps! per molts anys de vida i de bloc! moltes felicitats!

    ResponElimina
  10. Encara que jo fa poquets dies que et conec...vinc a felicitar-te de cor!

    ResponElimina
  11. Gràcies a tots per les felicitacions i ànims. L'Assumpta té raó, confesse que m'he inspirat en la seua travessa. Què faria jo si no em deixareu traure idees dels vostres blogs i comentaris.

    ResponElimina