dimecres, 28 de setembre del 2011

Comiat d'empresa

No, no us alarmeu que no han acomiadat ningú —almenys que jo sapiga—. El que vull contar és que hui, hi ha hagut un dinar d'empresa per a acomiadar la legislatura. S'han aplegat el rei i els presidents del Govern, del Congrés i del Senat al despatx de Bono i com que les coses estan molt malament, s'han fotut un menú del dia per a quatre persones que han demanat al restaurant xinés de la cantonada. Amanida de llamàntol amb tàrtar d'alvocat, rèmol amb verdures, fruita preparada amb sorbet de poma verda, beguda, café i IVA inclosos.

Han coincidit tots quatre en que per damunt dels interessos dels partits està l'interés d'Espanya i dels espanyols. També han coincidit en que aquest dinarot el pagaren els espanyols, ja que són els més interessats.

Ja sé que això és la xocolata del lloro, així que hi podeu dir-me demagog si voleu. Per cert, l'amanida de llamàntol amb tàrtar d'alvocat deu estar boníssima. Mira!, ara m'ha vingut la gana, vaig a fer-me un entrepà de tonyina que és la cosa més semblant que tinc al llamàntol.


—Venga Bono, mira a la cámara que nos hagan la foto.
—Majejtad, ej que alquien ha pisado un chiclé.
(Foto EFE)

14 comentaris:

  1. Ni xocolata del lloro ni tonteries, ni que fos per qüestió d'IMATGE (al menys "semblar" una mica decents) no haurien de fer aquestes coses.

    Per cert, a mi me'n queden tres de llaunes de tonyina i una de "sardinillas", són del Mercadona... però a aquesta hora ja no puc menjar coses tan bones. Ara toca iogur.

    Com ho fas per posar peus de foto així? queda molt xulo, jo no ho sé fer :-)

    ResponElimina
  2. És això al que aspiren tots els polítics, arribar a aquest àpat, després d'haver-se afartat com lladres durant quatre anys. Total, aquesta ronda la paguem nosaltres. Aquesta, i totes les altres.

    ResponElimina
  3. Quin domini dels àpats d'aquesta gent, no?? Escolta, tu creus que me'n podrien fer arribar un tupper amb les sobres...? És que avui em fa mandra cuinar, per sopar...

    ResponElimina
  4. Podrien menjar unes verduretes i una cuixeta de pollastre a la planxa i farien salut! I no ens costaria tan car... :)

    ResponElimina
  5. Potser si que és "la xocolata del lloro", però és una despesa, no?. I moltes despeses petites són una despesa grossa, no? I ens estan dient que hem de retallar despeses, no?... Però en el fons passa que són uns pocavergonyes, no?

    PS: No cal que contestis, era només una pregunta retòrica. :-)

    ResponElimina
  6. Assumpta. No abuses del iogurt que mira els grecs si estan fotuts.
    És molt fàcil, al punxar damunt la foto te'n ix un menú amb diverses opcions, una d'elles és afegir llegenda.

    XeXu. Aquest àpat és la culminació de tota una vida al servei del poble, o alguna cosa semblant.

    Yáiza. Em sap greu dir-te que pel que tinc entés s'ho han fotut tot.

    Carme. Un cuixa de pollastre queda molt d'esquerres.

    McAbeu. Respondré només a la quarta pregunta. Sí.

    ResponElimina
  7. Jo he sentit el menú a la tele i m'he quedat bocabadada... a la vora d'un entrepà de xoriço s'hagueren pogut acomiadar igual!

    ResponElimina
  8. maria. Això no seria canibalisme?

    ResponElimina
  9. Jo crec que també han dissolt la tardor i l'hivern, amb les corts. I la xocolata del lloro s'ha tornat sopa.
    :D

    ResponElimina
  10. Ho provaré!! :-))

    (Ah, els iogurts que jo menjo són Vitalínea, no grecs, els grecs els trobo massa densos)

    ResponElimina
  11. Ei, a mi no em surt aquest menú que dius!!!

    ResponElimina
  12. Entenc el seu temor a caure en la demagògia, però siguem sincers, és que és molt difícil no caure-hi. Ens ho posen a estones molt complicat.

    Per cert, en la foto n'hi ha un que sempre renova contracte, no? Com s'ho fa?

    I tranquil, que el tàrtar d'alvocat tampoc no és tanta cosa...

    ResponElimina
  13. I pensar que els , pobrets també han patit retallades en el seus sous! és clar que ara mateix amb la tercera part del sou de cadascú jo i molta més gent ens aniria molt bé....prefereixo el lloro de la xocolata

    ResponElimina