divendres, 30 de setembre del 2011

Torna l'home

Hui m'he llevat de molt bon humor. He estat analitzant l'actualitat, com faig sempre quan sona el despertador, i com sempre durant cinc minuts, o dèu, depenent de la complexitat de la anàlisi, i he arribat a la conclusió de que ara que creia que ja estava caducat, torne a estar en l'ona quant a estètica es refereix. Però no perquè haja passat pel quiròfan o m'haja apuntat al gimnàs. És pel canvi sociològic que s'acaba de produir. Darrere han quedat les tauletes de xocolata i les esquenes sense pels.

Panxes com aquesta




i celles com aquestes


ja no estan de moda.


El que es durà, d'ara en davant és això




o, tot i que més difícil, això




 Torna l'home!




—M'havia fet la il·lusió de ser ministre, però com que
sóc tan guapo...

11 comentaris:

  1. La crisi arriba a tot arreu, fins i tot en l'aparença dels polítics. Els anteriors, bons polítics no eren, però tenien planta. Els d'ara són de saldo en tots els aspectes.

    ResponElimina
  2. Està bé que et prenguis la vida amb bon humor...:)
    Riure per no plorar!

    ResponElimina
  3. Iai...iaio....iaia...ai ai ai...hehehe ( ploro per no riure, o era a l'inrevès? ) Ja sóm a casa! Yipee!!

    ResponElimina
  4. Hahahaha no sé com ho fas per trobar aquestes fotos!! Ja t'imagino googlejant atentament seleccionant les més... ehem... :-DD

    ResponElimina
  5. Quines caretes...sembla que anem de mal en pitjor! I jo que pensava que açò de l'evolució anava d'altra manera!

    ResponElimina
  6. Hahaha!! Quin riure m'ha fet aquest post! Escolta, ens en fas un analitzant les seves senyores esposes? És per veure si jo estic a la ona o no... =P

    ResponElimina
  7. Gràcies per fer-re riure i somriure....no anem a millor no....

    ResponElimina
  8. Woww!! JoseMari Hasselhoff durant el rodatge de "Los vigilantes de la playa" a Orpesa. :O

    ResponElimina
  9. hahahaha boníssim el post! realment, les fotografies que treuen els diaris diuen més que el propi text escrit! m'encanten! i fa una mica de pena que l'aznar vagi d'home anunci... que és polític home! xDD
    però estic d'acord amb la yáiza i crec que n'has de fer un de les dones que estan a la palestre!

    ResponElimina
  10. Gràcies per la vostra visita. Hi ha una petició per a fer un apunt sobre les dones d'aquestes criaturetes, però la mescla no seria tan homogènia i no seria just ficar-les al mateix sac. Deixe la proposta oberta per si de cas se m'acudeix alguna forma de fer-ho.

    ResponElimina
  11. Homeeee...! Una cosa que demano...! Hahaha! Entenc que és complicat. Però si t'il·lumines, no dubtis a fer-ho!

    ResponElimina